Subject: FW: SOM käskkirja käskkirja „Põlevkivi kaevandamise ja töötlemisega seotud keskkonnaprobleemide lahendamine ja tervisekahjude vähendamine“ eelnõu kooskõlastamine, RTK
From: "Kaidi Kenkmann" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 18 Feb 2025 15:25:24 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Edastan vastuskirja.

Vabandan hilinemise pärast.

Lugupidamisega

Kaidi Kenkmann

From: Kaidi Kenkmann
Sent: Tuesday, February 18, 2025 3:23 PM
To: Jüri Lõssenko <[email-masked]>
Cc: Monika Maamägi-Türk <[email-masked]>; Merlin Sepp
<[email-masked]>; RTK Eelnou <[email-masked]>; Kaisa Tähe
<[email-masked]>
Subject: SOM käskkirja käskkirja „Põlevkivi kaevandamise ja töötlemisega
seotud keskkonnaprobleemide lahendamine ja tervisekahjude vähendamine“
eelnõu kooskõlastamine, RTK

Tere

Riigi Tugiteenuste Keskus kooskõlastab terviseministri käskkirja
„Põlevkivi kaevandamise ja töötlemisega seotud keskkonnaprobleemide
lahendamine ja tervisekahjude vähendamine“ ja kaasnevad dokumendid
märkustega arvestamisel.

Märkused ja tähelepanekud:

1.	Palun TAT seletuskirja täiendada ja lisada selgitus ka selle
kohta, millistele andmetele tuginedes on koostatud biomonitooringu
korraldamisega seotud tegevuste eelarve.

2.	Kuna muudatusega lisatakse kaudsete kulude hüvitamine ühtse määra
alusel, siis:

*	lisada eelnõu p 6.1, et kaudsed kulud makstakse ühendmääruse § 28
lõike 3 alusel;
*	lisada eelnõu p 6.2.1 erisus, et TAT kulusid ja tasumise
eristamist raamatupidamises ei nõuta kaudsete kulude puhul.

Juhime tähelepanu:

Tegevusele, millega on seotud vähemalt üks otsekulu kuludokument, ühtse
määra reeglit lisada ei saa.

Antud juhul lisage projekti eelarvesse otsesed personalikulud ja saate
hakata arvestama nendelt edaspidi 15% ühtset määra kaudsetele kuludele.

Ametliku vastuskirja ei edastata.

Palun kindlasti edastada kinnitatud dokumendid Riigi Tugiteenuste
Keskusele ([email-masked] <mailto:[email-masked]> ).

Lugupidamisega

Kaidi Kenkmann

RTK

From: Kaisa Tähe <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, February 17, 2025 5:07 PM
To: Jüri Lõssenko <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Cc: Monika Maamägi-Türk <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >; Merlin Sepp <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >; RTK Eelnou <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: SOM käskkirja käskkirja „Põlevkivi kaevandamise ja töötlemisega
seotud keskkonnaprobleemide lahendamine ja tervisekahjude vähendamine“
eelnõu

Tere!

Rahandusministeerium kooskõlastab terviseministri käskkirja „Põlevkivi
kaevandamise ja töötlemisega seotud keskkonnaprobleemide lahendamine ja
tervisekahjude vähendamine“ ja kaasnevad dokumendid märkustega
arvestamisel.

Vastuskirja leiate manusest, ametlikku vastuskirja ei edastata.

Tervitades
Kaisa

nõunik | Välisvahendite talitus

Rahandusministeerium

P Säästa loodust ja ära prindi seda e-kirja!

  _____

Käesolev e-kiri võib sisaldada asutusesiseseks kasutamiseks tunnistatud
teavet.
This e-mail may contain information which is classified for official use.

  _____

Käesolev e-kiri võib sisaldada asutusesiseseks kasutamiseks tunnistatud
teavet. Kui te ei ole selle kirja adressaat, palun võtke ühendust saatjaga
ning kustutage e-kiri arvutist.
This e-mail may contain information which is classified for internal use.
If you are not the intended recipient of this message, please notify the
sender immediately and delete the message.